We can't find the internet
Attempting to reconnect
Something went wrong!
Hang in there while we get back on track
- Copy JSON
- Force Download
- Delete Files
- Delete and Ignore
Raw Attributes
-
playlist_index:
6 -
matching_search_term:
-
nfo_filepath:
/downloads/Daniel Kotula - MHD/2025-06-26 - Nová tramvaj 52T v Praze: Nejpohodlnější a nejtišší jízda v historii MHD?.nfo -
last_error:
-
uploaded_at:
2025-06-26T16:01:06Z -
original_url:
https://www.youtube.com/watch?v=dJRxu2RHPyk -
short_form_content:
false -
updated_at:
2025-11-25T12:03:25Z -
prevent_download:
false -
description:
Po měsících čekání a testů vyjela do ostrého provozu nová tramvaj Škoda 52T. Jakými technologiemi disponuje, v čem je lepší než její předchůdkyně, kde skrývá nějaké ty „mouchy“, ale i jak se v ní třeba sedí, jsme se rozhodli ukázat v tomto videu. Vydejte se s námi na exkluzivní jízdu tramvají 52T! Čím 52T předčí svou předchůdkyni 15T a čím zaujme na první svezení? • Díky velkým oknům je tramvaj opravdu prosvětlená. • Bezbariérový nástup i výstup potěší nejen cestující s handicapem, ale i rodiče s kočárky. Přibyla i vyhrazená místa pro kočárky a vozíky. • Dvě sedačky na každé straně uličky zajišťují víc míst k sezení. Sedačky jsou navíc polstrované, takže pohodlnější. • Víc míst k stání zajišťuje širší prostor v kloubech tramvaje. Celkově by se mělo do tramvaje vejít 243 cestujících. • Díky novému řešení podvozku je jízda nejen plynulá, ale také tichá. • Také informační systém prošel „upgradem“ – na 6 obrazovkách najdete vše důležité. • Všechny vozy jsou klimatizované. Malé vady na kráse • 52T má jen pět dveří, dva z pěti článků tramvaje je dokonce úplně bez dveří. To může znepříjemňovat a také zpomalovat nastupování a vystupování, především ve špičce, když bude tramvaj přeplněná. • 52T je o 4 cm širší než její předchůdkyně. Ačkoli se to zdá jako zanedbatelný údaj, v hustém pražském provozu, kde se tramvaje často potýkají s nejrůznějšími překážkami, to může znamenat různé nepříjemnosti. Například když vůz neprojede kolem zaparkované dodávky. Zajímavosti, co stojí za zmínku • Za povedeným vzhledem 52T stojí známý průmyslový designér Tomáš Chludil ze Škoda Group (jeho rukopis ostatně nese již tramvaj T3 Coupé). • Unikátní bezpečnostní systém snižuje riziko nehod. • Maximální rychlost tramvaje je 80 km/hod, nicméně maximální povolená provozní rychlost je stanovena na 70 km/hod. • Unikátní elektrodynamická motorová brzda umožňuje nejen plynulé zpomalování, ale také vracení energie do sítě. • Panel s číslem linky je zvenku poprvé i na levé straně tramvaje. • 52T umožňuje automatické sčítání cestujících v tramvaji. • Uvnitř vozů je speciální antigraffiti nátěr. • Jedna tramvaj vyjde přibližně na 83 milionů korun, dopravní podnik si objednal 40 vozů, a pokud využije opci na všech 200 kusů, vyšplhá se cena na 16,6 miliardy korun. • Do konce roku 2025 by mělo v Praze jezdit 20 tramvají 52T. • Nové tramvaje postupně nahradí nejen dosluhující vozy T3, ale v budoucnu budou jezdit také na plánovaných nových tratích. Počítá se s nimi také pro páteřní linky (9, 10, 17, 18, 22 a 26). Jak se vám 52T líbí? Už se těšíte, až se svezete? Nebo jste novou tramvají už jeli? Dejte nám vědět do komentářů! 0:00 Nová tramvaj 52T 0:50 Vyrážíme na trať 1:53 První dojmy cestujících 3:03 Více místa i cestujících 3:59 Plynulá a tichá 4:55 Kdo za 52T stojí? 5:27 Vychytávky zvenčí 7:06 Malé vady na kráse 7:40 Kolik 52T stojí? 8:10 Kde bude nová tramvaj jezdit 8:44 Jak hodnotíme jízdu? Tramvajím se nevěnujeme poprvé. Nedáno jsme například natočili video věnující se tramvajovým rekordům: https://youtu.be/oJkwNK1wv4s?si=hMLxXWRC5_9z1ZJL S Prahou je kromě tramvají neodmyslitelně spojené i metro. My se byli podívat přímo pod zem, na stavbu nové linky D: https://youtu.be/7FRXmqwwkqg?si=sDFGj8wabD4qg-LM Možná jste slyšeli také o metru S. Co se pod tímto označení skrývá a v čem je tento projekt unikátní? Podívejte se: https://youtu.be/ur7-4aU8Gus?si=tjFfKfq0v5wkFPAF Stále větší význam budou mít v hlavním městě i vlaky. Na jejich budoucnost jsme se zaměřili ve videu: https://youtu.be/8ZUjqpMSYxo?si=dgOp03qXwM_NcDiJ Sledujte nás také na sociálních sítích: FB (pravidelně nové nemovitosti a informace z realitního trhu): https://www.facebook.com/realitnikancelarkotula IG (co se děje v zákulisí natáčení a naší práce): https://www.instagram.com/kotula.daniel Potřebujete pomoc s prodejem nebo pronájmem nemovitosti? Ozvěte se nám, rádi vám pomůžeme: https://www.kotula.cz/ Vážíme si vaší podpory, díky! Daniel, Lukáš, Honza, Martina, Květa, Ruda -
media_id:
dJRxu2RHPyk -
id:
19216 -
prevent_culling:
false -
media_filepath:
/downloads/Daniel Kotula - MHD/2025-06-26 - Nová tramvaj 52T v Praze: Nejpohodlnější a nejtišší jízda v historii MHD?.mp4 -
metadata_filepath:
/downloads/Daniel Kotula - MHD/2025-06-26 - Nová tramvaj 52T v Praze: Nejpohodlnější a nejtišší jízda v historii MHD?.info.json -
media_size_bytes:
187268794 -
thumbnail_filepath:
/downloads/Daniel Kotula - MHD/2025-06-26 - Nová tramvaj 52T v Praze: Nejpohodlnější a nejtišší jízda v historii MHD?-thumb.jpg -
predicted_media_filepath:
/downloads/Daniel Kotula - MHD/2025-06-26 - Nová tramvaj 52T v Praze: Nejpohodlnější a nejtišší jízda v historii MHD?.mp4 -
media_downloaded_at:
2025-11-25T12:03:17Z -
title:
Nová tramvaj 52T v Praze: Nejpohodlnější a nejtišší jízda v historii MHD? -
uuid:
d52fb825-76fc-4090-9c99-355b4e5e2346 -
subtitle_filepaths:
-
upload_date_index:
0 -
media_redownloaded_at:
-
livestream:
false -
culled_at:
-
inserted_at:
2025-11-25T12:01:33Z -
source_id:
16 -
duration_seconds:
570
|
Worker
|
State
|
Scheduled At
|
|---|---|---|
| Pinchflat.Downloading.MediaDownloadWorker | completed |